Autor |
Wiadomość |
Rafal
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
Sposoby mycia |
|
Witam, chciałbym aby każdy co opracował sobie jakiś sposób mycia podzielił sie nim, ja też tak zrobię jak juz taki znajdę, wydaje mi sie że przyda nam sie to, może znajdziemy najlepszy sposób dla nasz wszystkich.
Ja np zauważyłem że gdy mamy wysprzątać srodek samochodu, robie tak w pierwszej kolejności wymyje dywaniki, sprzątam srodek, myje dywaniki, wkładam, następnie czyszczę progi, klapę, eliminuje mi to niepotrzebne kilka krotne otwieranie drzwi, zacieki brudne itp, zaoszczędzam tak czas, może nie jakoś dużo ale jednak na cały dzień trochę sie uzbiera !
nie każdy coś napiszę i na pewno uzbieramy baze fajnych informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:07, 12 Mar 2011 |
|
|
|
|
Witek
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Pracuję na myjni ręcznej i jeżeli robisz komplet, czyli zewnętrzne mycie (w wodnej z woskiem, bo to 2 minuty roboty, w parowej zastanawiam się jeszcze jak pominąć woskowanie ręczne) plus środek, a więc odkurzanie, plastiki i szyby, to fakt czy najpierw zrobisz jedno czy drugie jest zupełnie obojętny.
Podobnie z podziałem sprzątania wewnątrz, wszystko tak naprawdę zależy od zabrudzenia, czasem, ale to bardzo rzadko od wielkości samochodu (mam na myśli wchodzenie do środka i brudzenie).
Wnętrze zaczynasz od wyciągnięcia chodników gumowych. Jeśli są dywaniki, możesz się za nie zabrać dopiero w etapie odkurzania, a potem je jeszcze wytrzepać (jeśli umyłeś samochód uważasz żeby go nie ukrochmalić).
Bardzo zabrudzone progi, szczególnie zabrudzone miedzy uszczelkami, rzeczywiście lepiej najpierw odkurzyć, zanim weźmiesz się za nie w etapie plastików i potraktujesz plakiem.
Jeżeli progi są w miarę czyste i wymagają jedynie przetarcia szmatką możesz się brać najpierw za plastiki.
Osobiście lubię robić szyby na końcu całego etapu sprzątania ponieważ najłatwiej je zabrudzić i najwięcej zabawy jest niekiedy ze smugami.
Trza tylko pamiętać, żeby myjąc plastiki nie pobrudzić szyb i myjąc szyby nie zachlapać plastików.
Tak więc kolejność zależy od zabrudzenia i Ciebie samego, jak Ci wygodniej, jak wiesz że nie upaprzesz czegoś dwa razy to luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:59, 12 Mar 2011 |
|
|
Witek
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Gdyby ktoś miał pomysł albo najlepiej już woskował samochód na parowych to by było cenne.
Na wodnej jedynie chwytasz kercher, butle z woskiem, kilka sekund, dokładne spłukanie i po sprawie. Zwiększa to koszt usługi o 4 - 6 zł. Natomiast jak na parowej tak szybko chlapnąć samochód woskiem, nie bawiąc się w czasochłonne i pieniędzochłonne zajęcie ręcznego woskowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:03, 12 Mar 2011 |
|
|
Gość
|
|
|
dostałem do urządzenia taki aplikator, co podłącza sie pod węża, może tym da sie nakładać wosk przy pomocy pary ?
|
|
Śro 6:12, 16 Mar 2011 |
|
|
Witek
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Najlepiej spytać producenta. W wodnej nakładasz pianę albo wosk. Ale przy takim nakładaniu ciężej kontrolować odpad i oczywiście wosk trzeba spłukać
Zatem aplikator służy pewnie do nakładania odpowiedniej chemii. Ale dla oszczędności proponuję zwykły spryskiwacz, bez pompki. Bardziej precyzyjny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 7:14, 16 Mar 2011 |
|
|
Ferbii
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
|
|
|
Na początku biorę się za wycieraczki. Póżniej jest odkurzanie całego środka łącznie z bagażnikiem. Następnie przetarcie plastików, drzwi, kokpitu. Wkładam wycieraczki do środka myje okna wewnątrz. Przystępuje do mycia zewnętrznego. Na końcu szyby z zewnątrz i koniec.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:24, 03 Maj 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|